miercuri, februarie 13

Astazi ma numesc SHAKTI. Incantata de cunostinta!








Da! Cred ca fiecare FEMEIE dincolo de diplome, scoli inalte, grija fiecarei zilei ce o poarta pe umeri si lasa nevazut acest lucru, e ZEITA. E zeita propriei vieti, propriului destin, propriului templu din ea insasi.

Ce frumos, nu? Sa fii zeita in 2013, cand e lesne sa fii orice altceva decat feminina, atenta la detalii, sa mustesti a binete, eleganta, simplitate si bun-gust.

Apropo de templu. Ce frumos e sa si traiesti in el, nu? Sa fii zeita intr-un templu ce iti poarta parfumul la fiecare usa inchisa, ce iti poarta lumina la fiecare fereastra si ce iti poarta viata la fiecare pas.

Am fost. La SHAKTI. “Templul” frumusetii, al inimii, al pacii, al armoniei, al oamenilor fara cusur.
Cea mai frumoasa invitatie, am primit-o cu bratele deschise, dealtfel cum am si fost la randu-mi primita.

Am pasit in necunoscut. Intr-un necunoscut ce poarta numele SPHERE, “Terapia SPHE-RE”.

Dupa un tur gratios in Shakti, sunt indrumata spre camera divina si catre terapeutul meu, Andrei. Poate cel mai impacat om pe care l-am vazut de la inceputul acestui an incoace, dealtfel si un profesionist desavarsit.
Profesia ma indeamna la curiozitate si, nici nu a fost nevoie sa-l intreb prea multe pe Andrei, caci a intuit singur ce m-ar interesa, ce ar trebui sa stiu, sa aflu si sa imi doresc de la SPHE-RE.


Liniste. Stare de iluminare. Miros discret. Muzica vindecatoare. 
Ma intind relaxata si sunt acoperita de o patura moale, fina.
Inchid ochii. 
Andrei, urmeaza sa ma ajute sa imi redobandesc pacea interioara, sa imi regasesc echilibrul, sa imi identific o intentie (am indraznit cu 2, recunosc), iar apoi totul avea sa fie “povestea SHAKTI”. Valuri de caldura si lumina (Andrei a atins unele parti ale corpului in timpul terapiei, timp in care palmele lui debordau de caldura iar energia lui era in perfecta conexiune cu mine), de senzatii (respiratia devenise inexistenta, parca), emotii (lacrimi si zambete), curiozitati (am simtit existenta a unei persoane/prezente divine alaturi de noi).

De departe una din experientele cele mai speciale traite la inceputul acestui an si sunt sigura ca e abia inceputul. Nu vreau sa va povestesc mai multe amanunte, ci va invit la o incursiune spre… voi. 
E asa usor sa facem zi de zi “drumuri” spre altii, cand spre noi e cel mai usor de parcurs drumul.

Cred cu tarie, ca nimic nu e intamplator in viata si ca oamenii pe care ii cunoastem in anumite momente sunt oamenii care conteaza si pentru care AICI-ACUM e prezentul acesta, fara spatiu, timp, destinatie precisa. Pentru ca sunt oameni care cred in ei, in visele lor.

Oamenii din jurul nostru si activitatile noastre sunt cartea de vizita cea mai frumoasa si sincera!

Iar astazi, in cartea mea de vizita sta scris in locului numelui “Ioana Andreea”, numele de “Shakti”, in locul profesiei de PR/Psiholog/Redactor sta scris Zeita si in locul numarului de telefon si a e-mail-ului  sta toata energia mea de acum, sub forma celei mai frumoase pasari albe de lumina. Pe spatele cartii de vizita sunt scrise 3 nume: Svetlana si Alin - “zeii frumosului” si Andrei – “Zeul iubirii, luminii si infinitului”.








Niciun comentariu: